Follow by Email

Tuesday, 29 November 2011

sekejap je

lama x menulis dgn betul...selain malas mguasai diri ade keja yg perlu di buat..sekejap je dh nk bulan 12..sekejap je dh nk akhir tahun...sekejap je dh nk tahun baru...cepat betul masa berlalu...macam2 yg di lalui...anak dara sy pun dh besar dh 8 bln...mcm2 ank dara kecik dh pandai buat..dah berdiri n meniti...dh pandai nk ckp2..dah pandai marah ummi n papa...dh pandai merajuk...alhamdulillah anak dara kecik sy sihat..

sekejap juga rsnye dh nk 5 bulan pindah k.l...rindu pada mak n ayah..rsnye lpsni mmg 2 bln skali blik kg..nk balik tiap2 bulan huh x larat pjalanan agk jauh...lpsni mmg harus pujuk mak ayah kerap la dtg k.l..ye la dh 2 org ank kt k.l..harap2 adik pun dpt posting kt k.l so bila kami berkumpul d sini  mak ayah harus la kerap ke sini...setiap hari rs begitu sekejap...lg2 klu bersama si kecik ni

                                        gelagat yg macam2...berfikir tuk masa dpn ye sayang


anak dara ni suka sgt klu nmpak bird terbang n cat berlari2...adui cutenye ank ummi ni...syang jadi la ank yg solehah yg mentaati ummi n papa dan paling penting mentaati perintah Allah...jagi ank yg cerdik ye sayang...

Thursday, 10 November 2011

pelbagai

huh lama rasanye x menaip kt cni...nk menaip tp xdemood...skrng masih xde mood huh knp la dgn perasaan ni...pelbagai yg aku rs sedih, gundah gulana...raya haji xbalik sbb 2 mgu lg nk balik...semoga aku akan hepi balik kmpung...huh bila dh dok jauh dgn makayah ni sedih je bila col mak ngadu semua...klu keta ade sayap dh g terbang jumpa mak....mak pun slalu ckp rindu kt cucu pempuan dia...

si kecik tu dh 8 bulan huh rasa sekejap je...makin cerdik,makin mcm2 peel dia...layan je...klu ummi dia sedih kdng2 time dia tido meleleh air mata dia mgkin dia rs ape yg ummi rasa....

aku xtau ape yg aku fkr n ape yg terkadung dlm fikiran ni...2 3 arini ni rs sayu je....kenapa kenapa kenapa la