Follow by Email

Wednesday, 8 February 2012

rasa macam-macam

aduh pening kepala...xcukup tido hahaha blh gitu...skrng ni tio byk pun tetap rs x cukup tido...lama x menaip ni...so nk menaip beberapa perkara

- sakit ati...sakit sgt ati ni bila org tuduh kite x buat keja...siap ngadu dgn bos tgk sy ni mcm xde keja...adui perlu ke ko ngadu dgn bos kn mcmtu..mcm ko tu 24jam bt keja..mcm la aku x nmpak ko berfb n youtube tu...pastu buka mcm x bersalah...skrng ni ko yg malu nk ngelak2 dr aku...dh mmg ko salah bw mulut busuh ko tu...(ni adalah versi lpaskan geram)

- perak - mgu lps cuti 4 ari xde aktiviti yg menarik sgt...dok umh je melayan ank dara...ari ahad g manjung BIL bt kenduri masuk umh...g balik ari je...ank dara ok je la cuma bila penat n x selesa dia merengek la...biasa la bdk2...

- OT - bila time nk claim ot adui mcm2 la diaorg ni time tu la nk surat nk borang sampai aku pun hangin...tp layan je la...dh keja...lyn2 pun aku marah2 juga...

so skrng ni mcm2 rs...rasa nk marah rs sakit ati rs ngantuk.... :)