Follow by Email

Tuesday, 6 March 2012

6 mac 2012

arini genap setahun usia puteri ku dan juga genap usia perkahwinan kami 2 tahun...alhamdulillah kami bahagia...shahira pun semakin cerdik dah aktif...semoga Allah sentiasa melindungi hubungan kami ini...

Wednesday, 8 February 2012

rasa macam-macam

aduh pening kepala...xcukup tido hahaha blh gitu...skrng ni tio byk pun tetap rs x cukup tido...lama x menaip ni...so nk menaip beberapa perkara

- sakit ati...sakit sgt ati ni bila org tuduh kite x buat keja...siap ngadu dgn bos tgk sy ni mcm xde keja...adui perlu ke ko ngadu dgn bos kn mcmtu..mcm ko tu 24jam bt keja..mcm la aku x nmpak ko berfb n youtube tu...pastu buka mcm x bersalah...skrng ni ko yg malu nk ngelak2 dr aku...dh mmg ko salah bw mulut busuh ko tu...(ni adalah versi lpaskan geram)

- perak - mgu lps cuti 4 ari xde aktiviti yg menarik sgt...dok umh je melayan ank dara...ari ahad g manjung BIL bt kenduri masuk umh...g balik ari je...ank dara ok je la cuma bila penat n x selesa dia merengek la...biasa la bdk2...

- OT - bila time nk claim ot adui mcm2 la diaorg ni time tu la nk surat nk borang sampai aku pun hangin...tp layan je la...dh keja...lyn2 pun aku marah2 juga...

so skrng ni mcm2 rs...rasa nk marah rs sakit ati rs ngantuk.... :)

Thursday, 26 January 2012

sakitnye...

dah 3 hari sakit gigi xtau ape puncanye...gusi bengkak dh sampai tahap nk telan air pun payah...mlm2 nk tido jgn kata la berdenyutnye...bila sakit gigi mood pun kureng...aduh bila la nk baik ni....

tahun baru

dh 26 hari tahun baru menjelma...usia ku juga semakin meningkat...dh bersawang blog ni...arini baru sempat nk menulis...lama sgt x menulis...kesuntukan masa dan kurang mood tuk menulis...

smlm baru balik dr kampung...setelah 2 bln x balik...balik kmpung sabtu petang...ahad ade weding dpn umh...plan mcm2 ape bagai semua penyudahnye dok umh tido n melayan si kecik yg semakin ligat dgn keletahnye...terubat rindu pada makayah 4 hri dok kampung seronok x terkata...tp bila balik dr kg mesti sedih...huh bila dh dok jauh pasti la slalu rindukan makayah wpun dh ade suami

anak dara kecik sy dh 10 bln lbh..dh mcm2 yg dia pandai...alhamdulillah si kecil membesar dgn sihat...semoga ank ummi jd ank yg solehah dan cerdik ye sayang...

tahun baru ni harapannye agar azam yg di azamkan semuanye tercapai...